tirsdag 29. april 2008

Clapotis

Mitt nye sjal har vært ferdig strikket noen uker nå og her er det omsider vasket og lagt til tørk på spisebordet. Det ble litt større enn jeg hadde tenkt meg, tommestokken sa 2m 30cm, 45 cm i bredden. Har brukt 3 hesper av Mauds silkegarn (nr.04) og rundpinne 4mm

My new shawl was finished many weeks ago, and at last, here it is washed and blocked. It's bigger than expected, length about 92 inches and width 18 inches. I have used 3 skeins of Mauds silkegarn and needles US#6

Ravelry

2 kommentarer:

Pinneguri sa...

Jeg har allrede kommentert dette sjalet på flickr.com så jeg skal ikke repetere meg sjøl. Men stakk innom for å si at jeg tenkte på deg da jeg så dette bildet :)

Anonym sa...

Det så skikkelig lekkert ut. Blir sikkert godt og varmt også, når du har strikket det så stort :)