mandag 9. juni 2008

Hemmelig uvenn / Secret "enemy"

Hemmelig uvenn-pakke er mottatt !! Stygt, grusomt garn... bomkjøp, ammetåke......(initiativtaker og organisator er Kaos på Hobbyboden)
min hemmelige uvenn er glad for å bli kvitt noe bomkjøp og garn som ikke passer inn i det hun lager nå, og er ikke av de verste hamster-garn-hønene inne på boden, ennå!, skriver hun.
Men her var det jo mye fint, Mor Aase raggegarn, jeg strikker sokker hele tiden så de går i sokkegarn-kurven, det var jo midt i blinken......og Mor Aase baby, fint og mykt......bortsett fra disse to nøstene da, jeg som sendte fra meg noe turkist garn får samme farge tilbake:samt noe effektgarn, ganske interessant, vil jeg si... ligner sånn gardinsnor...!!? neste prosjekt er å lage noe fint av uvenn-garnet! Vi får se..... turkis skjerf til 7-åringen.....kanskje
Tusen takk til min hemmelige uvenn (i Nordland, tror jeg...??)!!

Packet from my secret "enemy" received! Ugly, awful yarn... organized by Kaos at the forum Hobbyboden. My secret "enemy" is happy to get rid of some unlucky purchases and yarn that don't fit in at the moment, and I am very happy to receive some very nice sockyarn and soft baby-yarn, I'm knitting socks all the time, except the turquise (which is same awful colour I sent away for my secret "enemy") and this strange looking cord....Well, thanks to my secret "enemy" somewhere in northern Norway.... next project is to make something nice out of the ugly yarn!!

Ingen kommentarer: