søndag 11. november 2007

Shopping

Etter handletur på Husfliden kom jeg hjem med dette. Inspirert av Pinneguri's selbuvotter har jeg utvidet min samling med oppskriftshefter, og måtte kjøpe garn til heftet, det ble noen nøster av Rauma Gammelserie, natur og sauesvart.

After a shopping spree at Husfliden I came home with this. Inspired by Pinneguri's selbuvotter I bought a booklet Selbupatterns and some yarn Rauma Gammelserie, nature and "sheep"black.
Og på Husfliden i Oslo har de sånne fine bokser med garn og oppskrifter som jeg ikke kan motstå:
At Husfliden they sell these small, nice boxes of patterns and yarn, which I cannot resist:
Så får vi se om jeg rekker å lage en engel også til jul, da
I may perhaps have the time to do this angel before Christmas...

2 kommentarer:

Pinneguri sa...

Hyggelig at jeg kunne være til inspirasjon :D

Gratulerer med dagen, den 12. Håper du får en fin dag!

Cloudberry sa...

Vel overstått!!

Ser stilig ut den engelen ;) Har prøvd meg på litt pjoning jeg også...