onsdag 26. september 2007

7 ting om meg

Hege har tagga meg....

Her er reglene:
1 Link til den som har tagget deg
2 Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart
3 Tagg 7 nye personer
4 Legg igjen beskjed hos disse 7, at jeg har tagget dem

1 Bare MÅ ha kaffe og en røyk om morgenen, ellers får jeg hodepine
2 VIL IKKE slutte å røyke, bare så dere vet det.
3 Liker alle menn som vasker opp
4 Glad i katter og hunder
5 har ikke barn
6 Sykler til jobben hver dag hele året, (4,7km en vei, bruker ca 25 min), skifter til piggdekk når det blir glatt utpå vinteren
7 Har sokke-strikkedilla og kommer aldri igang med noe større arbeider for tiden, fordi det er så lett å ty til sokker og har funnet så mange fine sokkeoppskrifter rundtomkring...

Nå er jeg ikke særlig bevandret ut i bloggverdenen, så jeg aner ikke hvem jeg skal tagge, dermed brytes de to siste reglene og kjeden, her hos meg...... beklager........

Ingen kommentarer: